Divel je izradio glavne projekte autocesta i brzih cesta dužine 87,5 km na kojima su urađeni projekti za 74 mosta ukupne dužine 12.100 m i projekti devet tunela ukupne dužine cijevi preko 24 km (tuneli Suhodol 2930 m, Vijenac 2970 m), zatim projekti za 6.800 m potpornih i obložnih konstrukcija, projekti za 70 drugih objekata (potputnjaci, natputnjaci, petlje, hidrotehnički objekti i dr.), kao i saobraćajni projekat autoceste A1 (Kakanj - Jošanica).
Značajno učešće firme je i na projektima izgradnje, modernizacije, rekonstrukcije i sanacije magistralnih i regionalnih cesta kao i niza pripadajućih mostova (66 objekata), tunela (15 tunela i galerija) i sanacija klizišta i odrona. Iza sebe imamo i urađene saobraćajne projekte za preko 650 km magistralnih cesta u FBiH.
Izdvojit ćemo glavni projekt magistralne ceste od Neuma do Stoca dužine 37 km koji spaja Neum sa bosanskohercegovačkim zaleđem, kao i projekte rekonstrukcije i sanacije cesta u dužini od preko 830 km. Na mreži magistralnih i regionalnih cesta urađeni su projekti za 66 mostova, 16 tunela i galerija. Od velikih i zahtjevnih objekata spomenut ćemo projekat mosta preko Jablaničkog jezera dužine 550 m, most na prevoju Čemerno dužine 400 m i tunel Karaula na cesti Tuzla - Sarajevo dužine 950 m.
Projekti stabilizacije, rekonstrukcije i unaprjeđenja nivoa usluge postojećih tunela bez sumnje spadaju u vrlo složene i zahtjevne projekte. Divel je iz oblasti tunelogradnje uradio projekte za 9 tunela među kojima su najznačajniji tunel "Vranduk 2" na cesti M-17 dionica Doboj – Lašva i tunel "Crnaja" na cesti M-17, dionica Sarajevo – Jablanica.